1. Jaký je postup pro závazné přihlášení dítěte na tábor CK Topinka?
2. Co mám mít s sebou v den odjezdu k autobusu / při příjezdu do tábora?
3. Je možné využít platby od zaměstnavatele nebo z FKSP?
4. Kde najdu podrobné informace k odjezdu, seznam věcí na tábor apod?
5. Vystavíte nám potvrzení o platbě tábora / účasti dítěte na táboře?
6. Jaké dokumenty je třeba vyřídit před odjezdem na tábor?
7. Splňuje CK Topinka všechny zákonné požadavky pro pořádání rekreace pro děti a mládež?
9. Jak je na Vašich zájezdech postaráno o účastníky?
10. Jaká je kvalifikace Vašeho zdravotníka?
12. Jakými autobusy zajišťujete dopravu?
13. Vrátíte nám peníze, jestliže si rozmyslíme účast?
14. Jsou ceny Vašich táborů konečné?
15. Lze volitelné příplatkové aktivity objednat dodatečně?
16. Lze objednané příplatkové aktivity zrušit i během pobytu?
17. Poskytujete na tábory nějaké slevy?
18. Mohou si děti na tábor brát drahé věci?
19. Jsou děti na táboře pojištěné?
20. Co potřebuji na airsoftové střílečky? Půjčíte mi vybavení a zbraň?
21. Střelivo do airsoftových zbraní je v ceně pobytu?
22. Můžu si vzít vlastní zbraň?
23. Mohou rodiče navštívit své dítě přímo v rekreačním středisku v průběhu konání tábora?
24. Kolik jezdí na Vaše akce holek a kolik kluků?
26. Jak vypadá časový harmonogram táborového dne?
27. Jak zjistím, zda jsou na táboře volná místa?
28. Jak vyberu tábor vhodný pro moje dítě?
29. Je dovoleno na táborech používat nože?
30. Co mohu požadovat po vedoucích?
31. Potřebuji na tábor spacák/deku, ešus apod.?
33. Mohu platit zájezd/příplatky u autobusu?
34. Může jet na tábor dítě s dietním omezením?
35. Můžu mít telefonní číslo na vedoucího / zdravotníka?
36. Jak zaplatit tábor ze zahraničí?
1. Jaký je postup pro závazné přihlášení dítěte na tábor CK Topinka?
Prvním krokem je objednávka tábora pomocí on-line formuláře na webu www.tabory.cz - tedy na oficiálním webu cestovní kanceláře. Objednávku je možné provést také telefonicky na čísle: +420 602 403 470. Po provedení objednávky obdržíte na Váš email (případně poštou na Vaši adresu) všechny potřebné dokumenty a instrukce, podle kterých dále postupujete:
- Provedete platbu za tábor na účet číslo: 213054037 / 0300 a jako variabilní symbol platby uvedete číslo Vaší cestovní smlouvy. Provedení platby musíte stihnout nejpozději do tří dnů od provedení objednávky tábora - právě po tuto dobu Vám totiž platí rezervace místa.
- Posudek o zdravotním stavu dítěte potvrzený obvodním lékařem a kopii kartičky pojištěnce můžete nahrát online ke svému účtu na www.tabory.cz, zaslat je e-mailem na prihlasky@tabory.cz nebo zaslat na adresu CK Topinka, Přemyslovská 21, 130 00 Praha 3 nejpozději 14 dní před konáním tábora. (Tento posudek i kartičku pojištěnce je možno poslat pouze v kopii, neboť jej po ukončení tábora nevracíme!)
- Prohlášení o bezinfekčnosti podepíšete vedoucím až v den odjezdu u autobusu nebo přímo na místě (v případě vlastní dopravy).
2. Co mám mít s sebou v den odjezdu k autobusu / při příjezdu do tábora?
V den zahájení tábora vezměte s sebou v první řadě dítě a pečlivě zabalené zavazadlo (nejlépe kufr nebo velkou cestovní tašku). Dále léky se jménem dítěte a rozpisem užívání (pokud dítě nějaké léky užívá). Žádné dokumenty si od Vás vedoucí nevezmou!
UPOZORNĚNÍ:
- Všechny ostatní dokumenty je třeba zaslat do CK před odjezdem na tábor! (tj. posudek o zdravotním stavu dítěte, kopie kartičky zdravotní pojišťovny a další dokumenty, které náleží ke konkrétnímu druhu tábora, např. bezpečnostní pokyny u airsoftu, adventure táborů apod.)
- Dále není možné u autobusu hradit hotově jakékoli platby! Veškeré platby musí proběhnout před odjezdem transparentně na účet CK.
3. Je možné využít platby od zaměstnavatele nebo z FKSP?
Ano, u nás lze pobyt na táboře hradit až do jeho plné ceny z fondu FKSP nebo na fakturu. Pokud potřebujete fakturu vystavit, uveďte v on-line přihlášce jako způsob platby "Fakturou na zaměstnavatele" (...a uveďte zde požadované údaje) - či si fakturu u nás vyžádejte telefonicky.
4. Kde najdu podrobné informace k odjezdu, seznam věcí na tábor apod?
Podrobné informace ke každému táboru zasíláme hned po provedení rezervace na Vaši adresu (mailem, či poštou - dle Vašeho zadání). Tyto propozice jsou zároveň ke stažení na stránce pokyny k odjezdu nebo vždy ve spodní části stránky každého tábora.
5. Vystavíte nám potvrzení o platbě tábora / účasti dítěte na táboře?
Ano. Pokud potřebujete např. pro Vašeho zaměstnavatele, pojišťovnu (příp. pro jiné účely) potvrzení úhrady tábora, či potvrzení o účasti dítěte na táboře, potvrzení Vám samozřejmě vystavíme. Stačí se na nás obrátit telefonicky na číslo +420 602 403 470 nebo emailem na prihlasky@tabory.cz. Formuláře nám zasílejte předvyplněné!
6. Jaké dokumenty je třeba vyřídit před odjezdem na tábor?
Před zahájením tábora zašlete neprodleně níže uvedené dokumenty na adresu CK. Vyřízení této dokumentace předem nám umožní urychlit odbavení při odjezdu. (Všechny dokumenty od nás obdržíte hned po provedení rezervace.) Dokumenty lze zasílat poštou na adresu CK Topinka, Přemyslovská 21, 130 00 Praha 3 nebo nascanované v příloze mailu na prihlasky@tabory.cz.
-
posudek lékaře o zdravotním stavu dítěte
- vždy platí 2 roky od data potvrzení lékařem, proto jej lze posílat předem
- posudek lékaře může být vystaven též na jiném formuláři (např. na tom, který používá ošetřující lékař)
- zašlete nám kopii (či scan), nikoliv originál, posudek po táboře z organizačních důvodů nevracíme!
- kopie kartičky ZP
- příp. další dokumenty dle typu tábora (např.: bezpečnostní pokyny airsoft/adventure táborů apod.)
7. Splňuje CK Topinka všechny zákonné požadavky pro pořádání rekreace pro děti a mládež?
Ano. CK Topinka je oficiální cestovní kancelář zapsaná v obchodním rejstříku a je dle zákona pojištěná proti úpadku u Generali pojišťovny. Všechny naše akce jsou řádně nahlášeny u příslušné hygienické stanice a jsou pod její kontrolou. Za celou dlouhou dobu existence naší kanceláře jsme neměli žádné větší problémy s úřady nebo s našimi klienty.
8. Kdo jsou Vaši vedoucí?
Náš tým je tvořen stálou skupinou vedoucích, o kterých víme, že jsou dostatečně kompetentní a dobře je známe. Většinou se jedná o profesionály ze svých oborů dle zaměření tábora, bývalé absolventy našich táborů, nebo zdatné pedagogy. Při výběru vedoucích dbáme na to, aby dokázali dětem předat nějaké zkušenosti a vědomosti, ale aby také děti dokázali zabavit a byli pro ně odpovídající autoritou. Konkrétní informace o každém z vedoucích můžete získat na webu CK Topinka. Všichni naši vedoucí jsou samozřejmě psychicky a fyzicky způsobilí pro práci s dětmi.
9. Jak je na Vašich zájezdech postaráno o účastníky?
Všichni naši vedoucí jsou pečlivě vybíráni konkursem z většího množství zájemců. Na zahraniční zájezdy jezdí pouze ti pracovníci, kteří se již v dřívějších letech osvědčili na tuzemských akcích. Vždy je na zájezdu přítomen zkušený profesionální zdravotník, student lékařské fakulty, nebo lékař. Kuchyně CK Topinka je vyhlášena svou chutnou domácí stravou (všude na pobytech v ČR vaří naši vlastní kuchaři). Školy, které k nám jezdí na školy v přírodě se shodují, že vaříme výrazně lépe než jejich školní kuchyně. Naše rekreační střediska splňují veškeré zákonné požadavky na kvalitu ubytování mládeže, což je každoročně kontrolováno příslušnou hygienickou stanicí.
10. Jaká je kvalifikace Vašeho zdravotníka?
Na našich táborech se na pozici zdravotníka střídá několik osob z praxe - studenti lékařských fakult, zdravotní sestry, nebo lékaři. Ačkoliv se na našich táborech za dobu existence CK nikdy nikomu nepřihodil žádný vážnější úraz, stále velice dbáme na kvalitní zázemí. Vybavení naší táborové lékárny je oproti platné vyhlášce ministerstva zdravotnictví nadstandartní. Vždy dbáme na to, aby vybavení bylo kvalitní a abychom byli připraveni na téměř jakoukoliv situaci. Po zakončení každé akce je automaticky zasílán mail rodičům se všemi informacemi týkajícími se ošetření dítěte na táboře!
11. Je doprava v ceně?
Doprava na naše tábory z Prahy je zdarma. Při dopravě z ostatních měst (Brno, Ostrava, Olomouc aj.) je třeba počítat s příplatkem 300 Kč, který zahrnuje lístky, doprovod vedoucího tam i zpět a na cestu zpět i svačinku. Z bezpečnostních důvodů nabízíme dopravu z měst, kde není nutný složitý přesun s dětmi a zavazadly metrem. Upozornění: vzhledem k systému obsazenosti míst v našich autobusech, není možné požadovat dodatečnou slevu v případě, že rodiče přivezou či odvezou své dítě na tábor sami.
12. Jakými autobusy zajišťujete dopravu?
Na všechny naše akce jezdí kvalitní zájezdové autokary s pohodlnými sedačkami, vybavené bezpečnostními pásy a klimatizací. Většinou jde o autokary zahraniční výroby.
13. Vrátíte nám peníze, jestliže si rozmyslíme účast?
Po provedení rezervace máte 3 dny na potvrzení účasti dítěte na táboře. V okamžiku, kdy účast potvrdíte provedením platby tábora, již se na pobyt vztahují obchodní podmínky CK Topinka - vrácení platby se pak řídí těmito podmínkami. (Vrácení většiny platby ze storno poplatku v případě nemoci je možno zajistit tím, že si připlatíte k akci pojištění storna.)
14. Jsou ceny Vašich táborů konečné?
Cena tábora je vždy konečná, zahrnuje dopravu, ubytování, pedagogický dozor a zapůjčení všeho potřebného vybavení v rámci daného zaměření. Výjimkou je cestovní pojištění, nepovinné příplatkové aktivity, nebo některé pobytové taxy v zahraničí, které jsou vždy u tábora rozepsané zvlášť. Může jít například o výlet do aquaparku, JUMP arénu, lasergame, aj. Daná aktivita nikdy není povinná a je pouze zájmovým zpestřením pro děti, které o ni projeví zájem.
15. Lze volitelné příplatkové aktivity objednat dodatečně?
Ano, pokud je ještě volné místo. Počet míst bývá mnohdy omezen. Pokud již máte uzavřenou cestovní smlouvu a máte zájem o některý z nabízených výletů, lze provést dodatečnou objednávku. Tuto můžete provést telefonicky na čísle +420 602 403 470 nebo emailem na přihlasky@tabory.cz, ale pozor, nejpozději však 10 dní před odjezdem! Doplatek zvoleného výletu je třeba provést převodem ještě před odjezdem na tábor! V případě volných míst je možné si aktivitu připlatit také v hotovosti na místě!
16. Lze objednané příplatkové aktivity zrušit i během pobytu?
V případě, že se účastník zájezdu z vlastního rozhodnutí nezúčastní aktivity, na kterou je ve smlouvě o zájezdu sjednán příplatek, je CK oprávněna ponechat si část zaplacenou za účelem hrazení dané aktivity jako storno poplatek.
17. Poskytujete na tábory nějaké slevy?
Ano. Při objednávce a platbě tábora do 24. 12. před každou sezonou nabízíme slevy až 700,- Kč na jednu objednávku, do 31. 1. slevu 500 Kč a do 28. 2. pak slevu 300 Kč. Slevu uplatníte tak, že při platbě tábora odečtete nabízenou slevu od celkové ceny tábora. (Celková cena tábora a výše slevy je vždy uvedena na cestovní smlouvě, kterou obdržíte po provedení objednávky tábora.). Při objednávce více účastníků se sleva vztahuje na každou přihlášku. Rozhodně ale u nás nečekejte slevy typu "last minute" nebo sourozenecké slevy, ty neposkytujeme.
18. Mohou si děti na tábor brát drahé věci?
Na tábory s sebou doporučujeme vzít pouze takové vybavení, které souvisí s daným zaměřením. Například na fotografickém táboře to je fotoaparát a příslušenství, na hudebním táboře hudební nástroje. Nedoporučujeme mobilní telefony, notebooky ani další podobnou drahou techniku. Přiveze-li si dítě na tábor přesto drahé, ale nepotřebné věci, činí tak na své vlastní riziko - CK Topinka - v souladu s obchodními podmínkami - nepřebírá odpovědnost za jejich případnou ztrátu.
19. Jsou děti na táboře pojištěné?
Na všechny námi pořádané tábory nabízíme sjednání cestovního pojištění dětí, které se vztahuje na celou dobu konání pobytu. U většiny táborů je toto pojištění v nabídce jako volitelný příplatek, v případě táborů v zahraničí je cestovní pojištění součástí ceny pobytu. U adrenalinových campů (airosft, nerf, military tábor apod.) je cestovní pojištění povinné. CK Topinka je dále pojištěna na odpovědnost vůči Vám na částku 25 mil. Kč.
20. Co potřebuji na airsoftové střílečky? Půjčíte mi vybavení a zbraň?
Potřebujete jen vlastní maskáče a boty. Vše ostatní je již v ceně akce: zapůjčíme zbraň, chrániče, masku, dostanete i střelivo minimálně pro základní výcvik a potřebnou instruktáž.
21. Střelivo do airsoftových zbraní je v ceně pobytu?
V případě airsoftu je střelivo v ceně v plném rozsahu (tj. spotřeba v rozsahu základního výcviku + 1 plný zásobník na každý herní den). Další střelivo nad uvedený rámec je možno dokoupit na místě. Doporučené kapesné určené na airsoftovou munici je cca 500 - 750,- Kč.
22. Můžu si vzít vlastní zbraň?
Jakékoliv airsoftové zbraně, které se oficiálně prodávají na našem trhu, mohou mít účastníci tábora s sebou. Platí však stejná bezpečnostní pravidla pro všechny. Zbraně jsou uzamčeny v muničním skladu a vydávají se pouze na airsoftovou herní část nebo nácvik. Vlastní zbraně musí být kvalitní a pečlivě seřízené, jejich užití se bude také odvíjet od konkrétního herního programu. U airsoftu je povolenou pouze střelivo BB PBS Bio 0,23g, 4350ks (1kg).
23. Mohou rodiče navštívit své dítě přímo v rekreačním středisku v průběhu konání tábora?
Ne. Návštěvy rodičů jsou z výchovných důvodů zakázány. Výjimku lze udělat pouze v odůvodněném případě po předchozí telefonické domluvě.
24. Kolik jezdí na Vaše akce holek a kolik kluků?
Celkově je to vyrovnané - půl na půl. Ovšem je samozřejmé, že na adrenalinových či military táborech převažují kluci, naopak na koňském táboře, tanečních a kreativních akcích je převaha dívek.
25. V kolik je večerka?
Večerka je přizpůsobena věku dětí. Menší děti mají večerku ve 21.00 hod., děti starší obyvkle kolem 22.00 hod. U kempů pro dospívající mládež (15+) nebo táborech v zahraničí je večerka přizpůsobena aktuálnímu programu. V případě výrazně prodloužené večerky je také upraven čas budíčku.
26. Jak vypadá časový harmonogram táborového dne?
Rámcový denní režim táborového dne je následující:
Čas | Program |
7:30 | budíček + (krátká lehká rozcvička) + ranní hygiena |
8:00 - 9:00 | snídaně |
9:30 - 11:30 | dopolední program (v průběhu programu pauza na svačinu) |
12:00 - 13:00 | oběd |
13:00 - 14:30 | polední klid |
14:30 - 17:30 | odpolední program s pauzou na svačinu |
18:00 - 19:00 | večeře |
19:00 - 21:30 | večerní program + večerní hygiena |
21:00 - 22:00 | večerka |
Vše se samozřejmě přizpůsobí v případě potřeby daným okolnostem. Konkrétní program zahrnuje sportovní hry, hry rozvíjející šikovnost dětí, také hry zaměřené na soustředění, přemýšlení a práci s ostatními. Výběr her se přizpůsobí aktuálnímu počasí, kondici malých dobrodruhů a domluvě s dalšími družstvy. V průběhu celého pobytu probíhá celotáborová hra dle zvoleného tématu.
V případě pobytů u moře se vstává i chodí spát později. Jsme přeci u moře...
27. Jak zjistím, zda jsou na táboře volná místa?
Jednoduše. Pokud Vám náš rezervační systém umožní provést on-line objednávku, znamená to, že volná místa ještě máme. Je-li na vybraném táboře již jen 10 a méně volných míst, v tabulce s termínem tábora bliká žlutě upozornění "POSLEDNÍ VOLNÁ MÍSTA". Pokud je tábor již obsazen, rezervační systém Vám objednávku neumožní a v tabulce s termínem tábora červeně svítí upozornění "VYPRODÁNO".
28. Jak vyberu tábor vhodný pro moje dítě?
Naše tábory jsou rozděleny do několika kategorií, které Vám usnadní samotný výběr. Tábory dělíme podle věku dětí, podle tématu tábora (programová náplň) i podle místa konání pobytu. V nabídce najdete i tábory určené těm nejmenším dětem nebo naopak teenagerům. Před objednáním tábora doporučujeme projednat v rodinném kruhu s Vaším dítětem, jaký tábor se mu líbí nejvíce, co ho láká, jakou aktivitu by chtělo zažít apod.
Naše nabídka je velice pestrá, vybere si opravdu každý.
29. Je dovoleno na táborech používat nože?
Účastníkům není dovoleno používat během pobytu nože či jiné nebezpečné nástroje, kterými by mohli způsobit zranění sobě či jiným účastníkům. K běžné táborové činnosti je děti nepotřebují, a proto jim je s sebou, prosím, vůbec nedávejte.
30. Co mohu požadovat po vedoucích?
Naši vedoucí jsou tu především od toho, aby připravovali a realizovali program pro Vaše děti. Nemohou proto splnit veškeré požadavky rodičů. Proto prosíme, nepožadujte po nich žádné nadstandardní služby jako např. každý den přidělovat již nadepsané pohledy nebo ohlídat zda si dítě bere vitaminy, které jste mu s sebou sbalili.
31. Potřebuji na tábor spacák/deku, ešus apod.?
Na všech našich táborech jsou veškeré lůžkoviny v ceně, tzn. v chatkách přikrývky a čisté ložní prádlo, ve stanech spacáky. Kdo chce, může si vzít spacák vlastní, ale není to nezbytně nutné. V ceně je samozřejmě také strava a vše co je k ní potřeba, tedy i talíře příp. ešusy (Military tábor), příbory a další potřebné věci. Děti tedy nic takového s sebou, na žádný z našich táborů, nepotřebují!
32. Co nevybíráme u odjezdu?
U odjezdu autobusu, prosíme, nepředávejte našim vedoucím:
- žádné bližší informace o Vašem dítěti (jeho zdravotním stavu apod.), na tyto informace je určena kolonka "poznámka rodičů" přímo ve smlouvě. Případné nové informace, které se vyskytnou až po objednání tábora, nám sdělte telefonicky nebo emailem na adresu prihlasky@tabory.cz neprodleně před odjezdem na tábor
- kapesné, které chcete uložit u vedoucích nechte v nadepsané obálce sbalené v zavazadle dítěte. Vedoucí si je od něj převezme až ve středisku, kde na to bude čas a prostor.
33. Mohu platit zájezd/příplatky u autobusu?
U odjezdu autobusu na zájezd (tábor) již není možné cokoliv platit/doplácet v hotovosti. Veškeré platby poukažte předem na účet č.: 213054037 / 0300.
34. Může jet na tábor dítě s dietním omezením?
Ano může. Naši kuchaři připraví náhradní stravu z vhodných surovin. Je nutné při objednávání akce zvolit v kolonce "dietní omezení" bezlepkovou/diabetickou dietu. V případě PKU diety, kterou vaříme jen v určitém termínu v RS Růžená je třeba se přihlásit pouze na ty vybrané tábory u kterých je to uvedeno.
35. Můžu mít telefonní číslo na vedoucího / zdravotníka?
Všichni naši vedoucí jsou řádně školení a jejich priorita je se pečlivě a plnohodnotně starat o Vaše děti a jejich program plný zážitků. Proto nemohou odpovídat na dotazy rodičů během plnění programu. Vaše případné dotazy Vám rádi zodpovíme na našem telefonu +420 602 403 470. Krom toho na našem Facebooku/Instagramu najdete spoustu fotek téměř každý den.
Pokud by se děly na táboře jakékoliv mimořádné události týkající se Vašeho dítěte, budeme Vás sami informovat. Již v přihlášce jste nám dali dostatek kontaktů na Vás, abychom se s Vámi za každých okolností dokázali spojit. Tím, že nám svěřujete své dítě, tedy to nejcennější co máte, vkládáte v nás také svou důvěru. Mějte prosím trpělivost a dejte dětem prostor na projev samostatnosti. O tom také tábory jsou. Pokud například bude chodit Vaše dítě tři dny v jednom triku, nebude zrovna učesané dle Vašich představ, věřte, že to nebude mít žádné následky :-)
36. Jak zaplatit tábor ze zahraničí?
Odešlete platbu z Vašeho účtu zadáním mezinárodní platby. Částka se převede automaticky na české koruny dle aktuálního kurzu Vaší banky (počítejte, prosím také s poplatky za tuto platbu, dle sazebníku Vaší banky). Údaje pro mezinárodní platbu:
IBAN: CZ46 0300 0000 0002 1305 4037
BIC (SWIFT): CEKOCZPP
Další možností je zaplacení tábora mezinárodní kreditní/debetní kartou Matercard, Visa.